Saturday, March 10, 2012

BOJAN HODAK TEKAD THE RED WARRIORS BANGKIT | CARA PERMAINAN YANG KREATIF SEPERTI BARCELONA



BOJAN HODAK TEKAD THE RED WARRIORS BANGKIT | CARA PERMAINAN YANG KREATIF SEPERTI BARCELONA

BOJAN HODAK TEKAD THE RED WARRIORS BANGKIT | CARA PERMAINAN YANG KREATIF SEPERTI BARCELONA,Biarpun masih baru mengendalikan pasukan Kelantan,melihat kepada perlawanan bertemu negeri sembilan,Bojan  mengakui, skuad the red warriors belum mencapai tahap sebenar yang diinginkan dan akan berusaha mencari jalan untuk meningkatkan keupayaan pemain the red warriors.
Tekad Bojan Hodak untuk The Red Warriors :Bojan tekad mengubah persembahan Kelantan yang terkenal dengan hantaran jauh sebelum ini kepada hantaran pendek seperti dilakukan kebanyakan kelab terkemuka dunia.
Ulasan Bojan Hodak : Kemenangan ke atas Negeri Sembilan adalah satu permulaan baik bagi saya, malah pemain dapat melaksanakan arahan tetapi saya lihat masih ada kelemahan yang perlu dibaiki dan the red warriors mempunyai ramai pemain yang bagus tetapi  memerlukan cara permainan yang kreatif seperti pasukan hebat Barcelona, dan kita akan menuju ke arah itu tidak lama lagi.
Kami penyokong setia the red warriors sentiasa menyokong setiap pembangunan dan transformasi yang di lakukan bagi meningkatkan prestasi dan kejayaan pasukan kesayangan kami.Walauapapun yang dirancang,kami mahukan kemenangan.
“KAMI PENYOKONG SETIA THE RED WARRIORS ,MENUNGGU KEBANGKITAN YANG MEMBANGGAKAN”
                  
                                                                                 sumber: berita harian

No comments:

Post a Comment